CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, July 13, 2011

The 1st Toy's I'm Buying For Jonny

I call it "BaLL"..Actually ball ni ada jugak aku tgk on time before adopting Jonny...Once adopt so barang dia pon sikit2 kena lah beli..aku beli Ball ni dekat Mid Valley on 12 June 2011 (a month ago), coz kat sana banyak jugak choice (banyak Colour) yang kita ley pilih..Harga pulak ikut brand jugak la..Ada yang mahal & ada yang murah..Mine, aku beli yang aku rasa mampu jew..Ball ni pon banyak saiz, ada kechik & ada yang besar but for Jonny i just buy him the Medium Ball jew..Tu pon dah cukup besar untuk Jonny..
Then for the first time Jonny get into the Ball, he look like scared but macam excited pon ada...Satu rumah Jonny pusing..huhuh..Kat atas tu ada "Short Video" yang aku sempat ambil tuk kenangan..He so cute..So, selamat menont0n..C yaa..

0 comments: